Què és Second- Live?

divendres, 16 de maig del 2008

Sessió 10

Mòbils i PDA's
Nova via per compartir sentiments,emocions i pensaments
  • És un mitjà de comunicació personal
  • Es crea un llenguatge especial
  • És un element multimèdia: so (radio, mp3, mp4), fotografia, video, TV
  • Serveis d'internet: xat, E-mail
  • Jocs
  • Compra electrònica: logos, jocs, concursos...
  • Usos personals: Agenda, rellotge, despertador...
Els mòbils tenen utilitats educatives?
És possible fer activitats de caracter educatiu aprofitant la possibilitat de gravar videos o be fer composicions fotogràfiques.
és molt interesant les possibilitats que ofereixen els mòbils amb nens amb problemes auditius o de parla. També són molt interesants les experiècies amb infants amb necessitats educatives especials.
Quina edat és la adequada per que un nen tingui mòbil?
Depent, del nen, de la finalitat, de la situació...
Quan de temps?
El temps ha de ser limitatper que siguin conscients del preu del consum i de la dependència que pot arribar a crear.
Necessitat de consum
Et crean la necessitat de tenir un mòbil últim model que doni un munt de prestacions que no et són necessaries.
Al voltant dels serveis de telefonia s'està fent molta molta publicitat enganyosa.
La forma de pagament per contracte permet coneixer a qui i a quina hora s'han fet les trucades, així com la durada de les mateixes.

VIDEOJOCS

Els videojocs tenen una etiqueta que indiquen per a quina edat va adreçat el joc; si diuen paraulotes; si pot crear situacions o sensació de pànic; si poden crear adicció; presenten situacions que poden crear o fomentar l'homofòbia, el racisme; escenes o situacions violentes; escenes de sexe; inducció a la drogadicció.

La WII o els jocs de Play (amb alfombreta) que afaboreixen la psicomotricitat el joc col·lectiu i cooperatiu. Així podem comprobar que que els videojocs tenen una bsant positiva i un altra de negativa.
Situacions educatives:
desenvolupament d'habilitats
transmissió de...

TV, DVD I TDT

Cada cop hi ha mes televisors aixó fa que les families estiguin disperses, cada membre està en el seu espai per veure la seva tele. Moltes vegades sense control horari ni de programació.
La televisió transmet comportaments i actituds que són repetits i assumits per una gran majoria de l'audiència com a "normals" i després són reproduits en situacions de la vida quotidiana.

Avui...
també hem afegit un Sodoku al nostre bolg i hem fet un muntatge audiovisual amb un programa que es pot trobar en aquesta adreça electrònica.
http://animoto.com/play/friends_videos/

JCLIC